onsdag 10. september 2014

Ny DT-medlem

I dag er det tid for å presentere vårt andre nye Design Team medlem Synnøve. Vi er spente og glade for å ha fått deg med hos oss. Synnøve er ei positiv og herlig dame og vi gleder oss til å utveksle kreative ideer med deg. Håper du vil trives:)


I

Heisann :) 
Jeg heter Synnøve Bjelland og er så heldig å få bli med på dette herlige teamet! 
Jeg er ei dame - litt over 50 - gift med Endre og har hele 4 barn og 8 barnebarn..som da selvfølgelig er min store stolthet.  Bor i Sørlandsperla Lyngdal, der jeg jobber som hjelpepleier på dementavdelingen på Heimen her.. Jeg stortrives i jobben min, og fritiden bruker jeg på barn, barnebarn, diverse håndarbeid og min fantastiske papirhobby.

Jeg begynte for ca 8 år siden, da min datter bodde hjemme i en praksisperiode.. Hun viste meg hvordan man kunne lage egne kort - noe jeg syntes var veldig vanskelig til å begynne med, hehe :)
Etter en stund var jeg totalt hekta, og nå er jeg på scrappeloftet mitt nesten hver eneste dag :)

Er nok veldig lag-på-lag-scrapper og det blir for det meste kort. Stilen min er romantisk, shabby og vintage og jeg kan nesten ikke få nok stæsj på korta mine..

Bloggen min finner du her og jeg har også en side på FB som heter Synnøves papirkaos.
Håper jeg kan være til litt inspirasjon og scrappeglede :)

Under her finner du noen bilder av ting som er laget av produkter fra butikken til Scrappiness.


Laget en melkesjokolade-eske av Maja design sine fantastisk nydelige mønsterark - Coffee in the Arbour..


Jeg har lagt en kakeserviett mellom panelene og pyntet med roser og pioner fra Papirdesign..
Det samme er buttonen.. Pyntenål, finerfigur og rub-ons har jeg også brukt til å pynte eska mi. Og selvsagt noen fine rosa knapper..


Innsiden enkelt pyntet med ark fra Maja.. Diesen som jeg har brukt heter Floral oval og er en spellbinder-dies.. Verset er fra det samme arket med rub-ons som det jeg brukte utenpå..

Det neste jeg viser dere idag, er et kort som er laget på en papirpose.. Utrolig gøy å lage disse :) Her har jeg laget en liten tag til å putte oppi. Den har jeg bare klippet ut selv og pyntet.



Her har jeg brukt mine favorittark fra Pion - My Precious daughter i skjønn forening.. Digger disse lekre fargene og mønstrene!! Kantene er rufset og noen er svertet med Cats eye, chestnut roan..
Den nydelige striesløyfa finner du her i litt mindre str. Diesen rundt bildet er en spellbinder dies med det elegante navnet Timeless, og er en av mine favoritter. Jeg har også lurt under litt osteklut og perlepynt fra Zva-Creative. Som du ser, er jeg veldig glad i å dæsje på hvit gesso, både her og der ;)



Øverst på posen skimtes en bit av enTim Holtz-dies - on the edges. Pion fra Papirdesign og perlestring.


Baksiden enkelt pyntet med de samme papirene og rub-ons fra Staz og en papirserviett..
Finerklokka finner du her.


Da har du sett litt av det jeg holder på med :) 
Håper du liker det du ser :)

klem, Synnøve

5 kommentarer:

  1. Juhu så kjekt, velkommen Synnøve, gleder meg stort til å sammarbeide med deg på dette herlige teamet ♥

    Klemm jorunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk, Jorunn :) Dette blir morro!!!

      Slett
  2. følger dere både her og der

    SvarSlett
    Svar
    1. Så fint at du vil følge oss. Lykke til med RAK:)

      Slett