mandag 20. oktober 2014

En liten julegavepose


Ny uke, og min tur til å legge ut hva jeg har laget! Det er allerede kommet flere juleinnlegg, og jeg starter denne uka med et også! Det er jammen meg ikke lenge igjen! Jeg har laget en liten gavepose. Det vil si, jeg har pyntet en pose! Det er jo veldig kjekt å bruke en ferdig pose til dette. Du finner de jeg har brukt her.



Jeg har gjort det ganske enkelt, med tanke på at når julen nærmer seg, har man som regel mange ting å få gjort. Denne kan man lage i en fei, og det er jo supert, hvis man vil gi en liten oppmerksomhet til flere! Mønsterarkene, og utklippsbildet er fra Pion Design. Ingen tvil om at dette er en av mine favorittprodusenter av mønsterark! <3 Arkene er selvfølgelig rullet i kantene, og har fått en omgang med Catseye Creamy Brown. Blomstene er fra Papirdesign og Prima. Bladene er fra punchen Branch fra Martha Stewart. Jeg har også brukt noen knapper og perler fra Melissa Frances. Oppe i høyre hjørne er det tre snøfugg. Disse er stanset ut med Alpine Snowflake fra Martha Stewart. Har brukt Frosted Film fra Tim Holtz. Nydelig gjennomsiktig "ark" med fint skimmer i. Perfekt til snøfnugg! Kommer desverre dårlig frem på bildet! På håndtaket har jeg satt en sløyfe. Det er blonde fra Melissa Frances og hyssing fra Hemptique.





Ønsker dere en flott uke!

Klem Malin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar