mandag 13. oktober 2014

Mixed Mediauke :-)

Ja, det er nettopp det det blir!
Jeg har storkost meg med maling, pensler, stempler og alt som hører med.
Virkelig lenge siden ja...

Oktober er en flott måned på mange måter, og jeg elsker at det biter litt i kinnet 
på morgenen og alle høstfargene som er ute :-) 

Men det viktigste av alt er at det har blitt "den rosa måneden", 
og påminner oss damer om hvor viktig det er å passe på seg selv.

Med den tanken i hodet laget jeg en tag....



Har brukt:
Art Anthology Patience og Hottie, Dina Wakley Heavy Bodypaint Umber og White Gesso, stempel All the Galls, Tim Holtz Dot Fade, Lumin Arte Fuzzy Peach og Baby´s Breath, Faber Castell Gelatos Guava, Sn@p! Cardstock Stickers Typeset og en urgammel rub-ons (october). 

Vi ses igjen på onsdag, da har jeg en tutorial på lur :-)

Ha en strålende fin uke!

Wibeke

1 kommentar: