mandag 10. november 2014

Krympeplast!!

Jeg har lekt meg med krympeplast- med varierende resultat..
Jeg har stanset ut i hvit krympeplast og klar krympeplast, og brukt
fra ScrapMagasinet.
Her er noen utvalgte. Fant ut at det fungerte best i ovnen på et flatt underlag.
Plasten vil krølle seg- men retter seg ut igjen :) 
Her prøvde jeg med embossingpistol- ikke å anbefale... 
Jeg fikk det i hvertfall ikke til, men kanskje øvelse gjør mester? 
 Her er die-cutsene før en runde i ovnen...


Og her er de etterpå :) Har ikke flyttet på dem i
forhold til bilde over, så som dere kan se
krymper de en god del :)
Jeg puttet dem i ferdig oppvarmet ovn på 200 grader, og syntes det ga et greit resultat.
 Plasten vil som sagt bevege seg og krølle seg under steking-
 men når den ligger flatt er den ferdig- her tok det vel kanskje ett-to minutt..
Følg med hele tiden i hvertfall, for når det skjer- skjer det fort ;)
 Svidd plast er ikke å anbefale...
Onsdag kommer en tutorial på mere jul, og da har jeg brukt krympeplast-pynten min :)
*Helen*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar