fredag 10. april 2015

Ikke akkurat blomsterpiken ;-)

Men jammen er ikke blomster pent!!
I hvertfall den nye stensilen Lace til Tim Holtz, nydelige blondeblomster*smelt*

Det var stor utfordring for meg å tenke i blomsterretning, og har funnet frem noen urgamle lyseblå som lå dypt nedi skattekista...og så lenge jeg finner en fjær eller to og litt hyssing så er jeg reddet haha :-)

Alt på denne tagen er bare stiftet på, ikke brukt en dråpe lim - bortsett fra en limpute under blingen.


Har brukt: Craft Tags #10 fra Inkssentials, Tim Holtz Lace stencil og bling, Amsterdam Modeling Paste, Bo Bunny Glitter Paste, Art Anthology Colorations Juicy,  Prima Wood Embelishments ellers er det pyntet med fjær, gamle blomster, hyssing, papirtape og halvperler.



ART JOURNALKURS

Lørdag 18.4. kl. 11-15 skal jeg ha Art Journalkurs på Scrappiness, 
det er fortsatt ledig plass hvis du har lyst til å være med :-)


Takk for at du tittet innom denne uka, i samme farta ønsker jeg 
deg en kreativt flott helg og kanskje vi ses på kurs neste helg?

Wibeke




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar