onsdag 13. mai 2015

Litt bakvendt....

...og ut av den blå kofferten :-)

Nå er det utrolig lenge siden jeg har gjort noe i Project Life, og siden sist har jeg fått 
1000-vis av bilder - så det er på tide å ta et løft igjen.

Da jeg så igjennom bildene mine visste jeg ikke hvilke jeg ville begynne med først. 
Men etter noen runder med "vinglepetter og beslutningsvegring", 
kom jeg på idèen å begynne litt bakvendt. 
Jeg har garantert ikke funnet opp kruttet haha, men det ble en ny tankevinkel for meg :-) 
Egentlig var det litt morsomt, for jeg visste ikke hvor eller hva jeg ville ende opp med.

Plastikklomma fra Project Life Heidi Swapp var plukket ut på forhånd. 

Først satte jeg fingrene ned i den kjekke blå Project Life-kofferten min, 
og plukket helt vilkårlig ut fire store og fire små kort. 
Jeg tok ikke hensyn til hverken farge eller mønster, 
for alle kortene har jo to sider ;-)



Dette er kortene som vant trekningen, jeg hadde jo litt flaks også - ingen som skilte seg helt ut ;-)


Så kom valget om hvilken side som skulle få ligge opp, og sånn ca
hvordan jeg tenkte at de skulle ligge i lommene til slutt. 


Og så kom turen til valg av bilder....og første tanken var at jeg ville ha svart/hvitt bilder.

"Smile, life, you mean it" lå og surret i bakhodet da jeg lette etter bilder, 
og da fant jeg bildene fra Paris hvor jeg hadde en syndefull time 
med 15 ferske makroner fra Champs-Élysées :-) For en nytelse!


Jeg valgte å printe ut makronene i farger da smaken ikke kan beskrives, 
men fargene sier sitt ;-) For en delikatesse!

Så kom turen til hvordan det hele skulle bli til slutt, alle kortene ble flytte
hit og dit ørten-og-førti-ganger....og til slutt endte jeg opp med dette.



Siste runden på verket ble noen 3D-stickers fra Paper House, jeg tok av limputene
siden de bygger for mye i lommene.

Dette var utrolig morsomt å gjøre, og jeg tenkte til slutt - er det virkelig så viktig at 
absolutt alt matcher? Det viktigste er historien bildene forteller :-)

Ses på fredag! 

Wibeke 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar