mandag 1. juni 2015

BURSDAGSKORT - INSPIRASJON TIL UTFORDRINGEN

Hei hei og velkommen inn til oss :) 
Det er meg, Synnøve, som skal prøve å inspirere litt denne uka, og jeg starter med et bursdagskort med Converse-sko! Har fått litt dilla på denne diesen, som vissnok er blitt superpopulær blant scrapperne , og det er jo ikke rart... Den er jo bare såååå fiiiin :) Da jeg laget innlegget, hadde de den inne i butikken til Scrappiness... Ser at den er utsolgt nå, men regner med at den kommer inn igjen etter hvert ;). Kortet er laget til mitt barnebarn, Ingrid, som nettopp hadde bursdag.


Siden utfordringen lyder blomster og sommerfugler med innslag av blått, ble kortet mitt sånn her - med lyse blå Converse og et lite knippe vakre blomster fra Papirdesign og WOC.


Stanset ut noen av detaljene i gull kartong, syns det ble så kult!! Et rosa sugerør med en blonde tvinnet rundt, ble jo ganske dekorativt :)


Mønsterarket i bunnen er fra Papirdesign sin serie Hell og Lykke og er egentlig et bryllupsark..


Banner med Ingrid 9 år og Hurra for deg - PD-stempel..


Inni - enkelt pyntet nesten som en medalje med et stempel fra Papirdesign.


og siden Ingrid ønsket seg penger, ble det en liten pengeflipp på andre sida i midten.

Håper du blir med på utfordringen vår som du finner HER

Produktliste:

Lys blå Bazill og en rest med gullkartong.





1 kommentar: