fredag 19. juni 2015

Et eskekort eller kanskje et kort med boks?

....tja, hva skal vi kalle den?
Eskekort eller kort med boks....

Samme det så lenge de er lette å lage, og ikke minst morsomme å gi bort :-)

Tror det var en av de siste utgavene av Ett Trykk hvor jeg så en fremgangsmetode på dette kortet, 
og jeg lagde tre eskekort på rappen - så morsomt!
Alle tre var til konfirmasjon, og alle mottakerene var så fornøyde. 

Esken kan lages til hvilken som helst anledning, bursdag som konfirmasjon -
eller hvorfor ikke som et bordkort med en liten overraskelse oppi? 
Det var noe å tenke på, jeg har selv konfirmasjon til neste år! 
Hurra for gode idéer :-)

Men jeg er så lei meg for jeg så ikke navnet på opphavskvinnen som lagde dette til Ett Trykk, 
noen som vet? Si gjerne til meg så jeg kan kreditere :-)



Har brukt: Maja Design Vintage Summer Basics 1921, Vintage Summer Basics 1922, Tim Holtz Idea-ology Hitch Fasteners og nummerskilt. Blomster er gamle rester og hyssingen er fra kjøkkenskuffen.


Da var denne uka over for meg, takk for at du tittet innom :-)
Ønsker deg en riktig solfylt og flott helg!

Wibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar