mandag 22. juni 2015

Kort med Pion...

God mandag!
 
Det her blir nok en Pionuke fra min kant. Jeg er vanligvis i butikken og henter produkter selv, men denne gangen måtte jeg be Ann-Kristin om å lage ferdig en pakke til meg. Og der var det masse nydelig fra Pion ja! Ho har visst funnet ut at jeg liker disse produktene... :)
 
 
 
Jeg begynner med et kort! Det er i størrelse 5x7 inch. Både kartong og mønsterark er som nevnt fra Pion Design. Kartongen er Pion Design Palette beige 1 og Pion Design Palette blue III. Arkene er fra serien Linnaeus Botanical Journal. Det blå og det beige arket er to sider av samme ark- Caroli. Blomsterbildet er fra Images. Det samme er tekststripene, de er klippet ut fra det ene bildet. De andre mønsterstripene og sommerfuglene er fra Borders. Alt har fått en omgang med Cats Eye; Creamy Brown.
 
Den ene sommerfuglen, blomsten på bildet og tekststripene har fått et lite strøk med maling i fargen Frost fra Art Anthology. En nydelig, svakt skinnende maling. Det kommer desverre ikke så godt frem på bildet. Blomster er fra Prima og  Papirdesign.
 
Ønsker dere en flott uke!
 
Klem Malin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar