fredag 21. august 2015

Nå skal jeg faktisk si....

....takk for meg!

Jeg har vært så heldig å fått være designer hos Scrappiness i 9 år, og det har vært en kjempeflott tid. 
Ikke minst har jeg lært mange teknikker, fått gjøre mye forskjellig i form av LO´er, kort, 
mixed media, Art Journaling og Project Life. 
Som den urokråka jeg er og ikke kan holde på en aktivitet for lenge, har det vært helt perfekt for meg å kunne variere så mye som jeg har gjort. Stor takk til Ann-Kristin og Lone som har gitt meg fritt spillerom og muligheten <3

Rart å tenke på at den spede begynnelse i 2006 var en bazzill, et bilde, litt klistremerke og håndskrift med LePlum-tusj (som var skikkelig luksustusj!) til alt som er å leke med i dag. Og jammen har jeg ikke havnet tilbake til den spede start, og det takket være Project Life og Sn@p! :-) 

I tiden på Scrappiness har jeg også holdt mange ulike kurs, og vært med på messer - og gjennom det har jeg blitt kjent med mange herlige scrappefolk og det er jeg så takknemlig for! 
Vi scrappefolk blir nærmest som et eget folkeslag å regne, det er ingen som forstår hobbyen vår så godt som oss :-)

Med det vil jeg avslutte en flott tid med en Project Lifeside, og jeg kan vel kanskje si at det er den aktiviteten jeg har holdt lengst ut med - 
og nok en gang handler den om noe av det kjæreste jeg har, nemlig yngste sønnen og den vakre hunden vår ;-) 


Jeg har kun brukt kortene fra Project Life Value Kit Cathy Zielske, t
refigurene er også fra samme pakke.

Så igjen TUSEN TAKK for meg :-)

Stor kreativ klem fra Wibeke



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar