mandag 10. august 2015

Småkort


Denne gangen har jeg tatt utgangspunkt
i Pion Design sitt flotte ark med
små memory notes :)
Disse passer perfekt når man plutselig trenger et kort-
små kort i ca 10x10 cm går fort å lage,
og disse små memory notes passer
både på utsiden og innsiden :)




Jeg har tatt utgangspunkt i fargene på memory note-kortet,
og brukt bazzill i to grønnfarger som base.
Siden det er sommerfugler på bildet,
stanset jeg ut to sommerfugler med en
dies fra Memory Box. Disse har fått et strøk med
glitterlim, og i hjørnet har jeg satt noen
halvperler. Alle kanter er som vanlig svertet
med cats eye :)
På dette kortet har jeg gjort det samme, bare
byttet ut den grønne bazzillen med
to blåfarger. Gratulerer er stanset
ut med en dies fra Kort og Godt.

Her ser dere innsiden av begge kortene- har
laget skrivefelt med note-cards i samme farger som
på utsiden :) Kjempeenkelt og gjort i en fei :)


Sees på onsdag med en TUT :)

*Helen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar