fredag 25. september 2015

Bursdags kort.

God morgen, straks helg igjen.. Ei hektisk og innholdrik uke er straks tilbake lagt. I dag har jeg brukt litt av det jeg lærte på kurset jeg var på i August da jeg var på scrappetreff.



Jeg har brukt av de mønsterarkene Lone sendte meg for å gi meg en ekstra utfordring, og det har jeg brukt her, og noen nye Dieser (vel de er ny helt til de blir brukt, hihi)







Lag på lag og masse blomster, noen har jeg tvinnet sammen og noen er satt på løse på kortet.


Denne disen til Tim Holtz elsker jeg mye mer en jeg hadde trodd. Den er skikkelig digg og det lille ekstra. Gleder meg til å teste ut det andre som var på det samme brettet. Jeg har å brukt Wink of Stella, den hvite med glitter. Vanskelig å få det skikkelig frem på bilde, men det gir litt ekstra tuch.


Jeg liker å ta med litt blomster på baksiden å, helst da de samme som er brukt på fremsiden.

Jeg har brukt:
-Papirdesign Mønsterark Sammen for alltid
- kaiserCraft Mønsterark Secret Garden Forget-me-not
- Kraft kartong
- KaiserCraft  Base Coat Prosject Life kort 3*4 og 4*6
- Papirdesign Roser store
-Papirdesign roser små
- Wild Orchide Crafts sweetheart mixed
-Storyteller
-Prima
-Osteklut
-Blue Fern Studio Chipboard
- Tim Holtz dies
- Bokstaver



Det var det jeg hadde laget for denne gangen. Ha en nydelig helg, klemm ~DT Jorunn~

2 kommentarer: