fredag 23. oktober 2015

Vintage Kort - Inspirasjon til utfordring #9



Det er fredag og det er helg!! Og med det har de fleste av oss litt ekstra tid til å kose oss. Mitt kosetips for helgen, er å hive seg med på denne månedens utfordring for Scrappiness. Denne gangen er det en flott skisse laget av vår egen DT-Pia. Jeg har hele denne uken laget bidrag med de nydelige vintagearkene fra Craft & You. Så mitt resultatet på utfordringen ble et søtt og romantisk  vintagekort.



Jeg har fulgt skissen og laget lag på lag med mønsterark. Pyntet med blomster og chipboard fra Blue Fern. Synes det av og til kan være koselig med et lite dikt eller hyggelig tekst. Teksten som er brukt her, har jeg først skrevet på data,skrivd ut og så klippet opp i remser. Slik kan man få akkurat den teksten, og skriften man ønsker.





Tilslutt må jeg innrømme en liten glipp. Siden jeg har brukt ett 6x6 ark, og flere lag med paneler, bommet jeg litt på størrelsen. Skulle jo ha klippet av litt kanter av mønsterarket for å få det til å passe på kortpanelet. Det resulterte i at baksiden ble for kort, så jeg trikset det til med en remse. Jeg punchet kanten på denne med Martha Stewart edge punch, så det ser helt ut som en naturlig pyntet del av kortet. Går man på en bom, må man bare se nye muligheter! Helgens visdomsord fra meg ;)

Håper Dere har latt dere inspirere til å ta del i utfordringen vår denne måneden også. Utfordringen finner dere HER. Dere har frist til å delta til 15.november. Gleder meg til å se hvordan Dere løser oppgaven :)


Produktene finner dere hos Scrappiness:

Papirer:

Blomster:

Pynt:

Utstyr:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar