mandag 25. januar 2016

Kort med blomster- Be happy:)

Hei, Jeg heter Bente-Heidi og jeg er ei glad dame fra Sarpsborg. Min scrappehobby startet i mai 2015, da jeg skulle lage et kort til min niese og jeg tok turen til Scappiness. Da var jeg solgt! Satt oppe hele natten og fikk laget album og kort, men jeg forstod fort at dette ville jeg gjøre mer av, og da var en ny hobby født :)

Nå har jeg vært så heldig å få være med på teamet hos Scrappiness og her kommer mitt første kort på bloggen. Kortet er laget etter utfordringen som vi har gående og jeg har brukt de vakre arkene fra Craft & You - Wedding Garden og pyntet med flotte blomster og trepynt.


Kortet er bygget lag på lag, og jeg har brukt litt vann i kantene for å få rufset sidene og få litt struktur. Gesso på alle kanter og på trepynten har jeg brukt Glossy Accent på for å få litt glans og for å fremheve dem litt. På sommerfuglene har jeg også drysset litt Distress Glitter; Clear Rock Candy.


Innsiden er enkel med god plass til å skrive, og jeg liker at det er litt enkelt på innsiden når det er mye på forsiden.



Bli med på utfordringen vår! 
Det er hyggelig å leke med vakre vårfarger når gradestokken ute er langt nede på det blå... Du kan lese mer og delta på utfordringen HER.

Materialliste:
Bazzil: Vanilla, white og  Petalsoft
Tråd, Gesso, Osteklut og blomster



Det var det jeg hadde for denne gang, ønsker dere en flott uke:)
Bente-Heidi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar