onsdag 3. februar 2016

Vinter LO


Hei og god morgen:)

Lagd en LO til i dag. Måtte bare lage noe med disse flotte arkene fra BoBunny, når jeg så dem tenkte jeg på ett bilde jeg hadde av ungene, som ble tatt for noen år siden. 

Stensiler, gesso, spray +++ ble funnet fram, og her er resultatet


 Som dere ser, har jeg lekt og kost meg:)
Og denne lille teksten som er på ett av arkene, syns jeg passet helt perfekt



Delte litt ark i strimler og rullet dem inn, syns det ga en fin effektiv, og fikk rullet slik at tekstene på arket passet perfekt:)


Ett par nærbilder av bakgrunnen....





Ha en herlig dag:)

Klem Lone

Materialliste:
Mønster ark BoBunny Whiteout jeg har brukt Solitude, Journey, Soltice og Adventourus
Amsterdam Paste
Stensil fra Memory Box, denne har vi ikke i butikken nå
Spray fra Prima Empress Gold
Blue Fern Studios Chipboard Graduated Circles
Snøkrystaller jeg hadde liggende

2 kommentarer: