fredag 18. mars 2016

Double Shutter Card. Herrekort.


God morgen alle sammen,straks påske, og en herlig ferie står for tur. Jeg skulle nok hatt laget noe påskegreier, men jeg fikk så lyst til å bruke dette flotte herrekortet, som i grunnen er litt likt det jeg lagde på onsdag. Helt til du åpner det.


Min eksmann hadde halvstor dag sist helg, og min hjertesten og eldste datter, kom med dette ønske til meg, lag noe skikkelig flott til pappa. Å hva gjør vi ikke for våre barn? Det er hun som har valgt kort og pynt.

Når du åpner kortet ser det slik ut.



Min datter er en pappajente, og de deler en spesiell kjærlighet for biler.


Denne bilen står høyt oppe på ønskelisten til min datter, når hun engang får lappen, og vi har ikke hjerte til å fortelle henne at det nok vil ta noen år før hun får råd til det :)


Min kjære datter ville heller ikke ha så mye pynt, for det er ikke helt pappa, så vi fant noen kuule utklipsark fra Industrial.



Å så måtte vi jo ha med tallet 29 år, for etter man fyller 29 første gang, så blir vi jo ikke eldre, sånn er det jo med den saken.


Jeg skulle egentlig pynte alle sidene bak å, men tiden strakk ikke til, jeg prøvde så mange tutorial jeg fant, og det gikk bort mange timer på feiling, men det viktigste var jo de sidene jeg har pyntet.



Vel det var det jeg hadde for i dag, og jeg vil ønske alle dere som reiser på påskeferie i dag en riktig fin påskeferie, men jeg har noe i ermet til i morra også :)


Dette har jeg brukt:

Kartong:

Papir:

Dies: 
Papirdesign gratulere
Die-Namics, er usikker på hvem av disse to jeg har brukt så legger med begge Fishtail Banner jumbo
Fishtail flags layers  Jeg har en mistanke om at det finnes en mellomting her av disse to, og at det er den jeg har brukt.


Stempel:
Tim Holtz Crayzy Birds
Dylution Laugh...

Utklipsark:

Bånd:
Metervare

Ha en riktig flott kreativ fredag, klemm DT Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar