mandag 4. april 2016

En vårlig tag

Hei, og god mandag:)

I dag skal jeg vise dere en tag jeg har laget. Jeg har brukt ark fra Blue Fern Studio - Dejavu, en del blomster og litt blonder. Ikke så ofte jeg lager tags, men dette var veldig gøy :)


Jeg har brukt en tag fra Inkssentials Craft  og grunnet med gesso, så har jeg lagt et lag med et av arkene fra Blue Fern Studio som kun hadde tekst. Et nytt lag med gesso, før jeg startet å bygge lag på lag med flere ark og bølgepapp. Alle arkene er rufset og påført Distress ink - Ground espresso og vintage photo. Som lim har jeg brukt Prima Finnabair - 3D Gloss gel. Den er super som lim, og gir også en litt glossy effekt. 
På bølgepappen har jeg revet av litt av det ene laget med papir, og malt lett over med gesso for så å fjerne en del med vårserviett.

Her er noen flere bilder....

Sett fra siden ser man godt hvordan lagene bygger. Jeg har rufset den godt og brettet de litt alle veier. 





Kombinasjonen med lilla, brunt og den litt retro grønnfargen synes jeg er veldig fin og en ny kombinasjon av farger for meg. Men jeg liker den.


Jeg har brukt litt gesso og  Stickleys - Frosted lace på blomstene, 
men det kommer ikke så godt fram på bildene. 


Det var det jeg hadde for denne gang, men jeg har en overraskelse....jeg har tutorial både onsdag og fredag denne uken som inspirasjon til utfordringen vi har gående. 

Her er materiallisten:

Bølgepapp (kun i butikk)
Distress ink; Ground espresso og Vintage photo
Sommerfugl dies , (du kan bruke denne).
Blomster dies fra Spellbinders








3 kommentarer: