mandag 2. mai 2016

Gavepose med små bryllupskort, inspirasjon til utfordring #15

Hei hei, da var vi kommet til mai allerede, og våren er her for fullt!

I dag har jeg et inspirasjonsbidrag til utfordringen som pågår hos oss akkurat nå, og  jeg har kost meg med de flotte arkene fra Authentique Collection: Crush
Dette er en blokk med 24 nydelige ark i str 6x6.

Jeg har pyntet en papirpose og laget en gavepose med to små kort til et brudepar.
Jeg synes det er flott med farger i bryllupskort, (og jeg måtte jo ta de turkise i bruk)!! :)
Denne blokka til Authentique har utrolig mange flotte ark som lett kan kombineres, og det er enkelt å variere stilarter alt etter smak og behag.

Jeg har raspet kantene og svertet med Distress Ink, valnut stain.



Papirposen jeg har brukt er uten håndtak, så her har jeg brukt 
perlebånd og blondebånd til å lage håndtak. 


Små kort til å skrive hilsen på.
Stempel med dies på kortene er fra Sizzix.


Baksiden av posen.
Tekst stempel fra Kort & Godt.


Motivet er også fra papirblokka.


Det er fortsatt god tid til å bli med på vår utfordring som varer frem til 14.mai, 
og vi håper å få se mange flere bidrag!!

Klem, Helga <3


Utstyrsliste:


Diverse pynt:
Brads fra TH
Anheng fra TH

Blomster fra Wild Orchid Crafts:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar