mandag 1. august 2016

Altered Gatefold Card.

God mandag, i dag vil jeg vise deg hvordan jeg har løst mnd utfordring. Jeg er ikke supergira på bingobrett, men denne gangen gikk det helt av seg selv. Slutte å tenke vanskelig så går det helste bra.

Slik er brettet Helga Elin har laget til oss.


Jeg har valgt Blomster, bokstaver og blonder.
De flotte arkene vi fikk av Kort og Godt, hadde mange flotte blomster å klippe ut, så jeg miksa det og vanlige blomster.


For ikke snakke om diesene vi fikk, olala. Jeg likker utklippsark, og det var det mye av på disser mønsterarkene, og noen ganger måtte jeg velge, og det var ikke like lett. For begge sidene var like fine.


Jeg valgte et litt enkelt brettekort, men som samtidig som det gir en liten overraskelse.


Stempel platen jeg fikk inneholdt mange fine tekster, og jeg hadde ikke så mange tekst stempel på norsk, så de kom godt med i min samling.




Da jeg fant dette på det ene mønsterarket tenkte jeg at enten skulle de ha laget det i stempel, eller trykket på ark med mange slike på.  Det var skikkelig nydelig.


På baksiden fikk jeg blondene på, jeg holdt på å glemme det :)



Det var det jeg hadde i dag. Klemm Dt Jorunn

Her finner du utfordringen.


Jeg har brukt:

Papir:
Bazzill Pansy Lilla Mørk
Bazzill Heidi
Kort og Godt Rapsodi blå, symfonie rosa, Rustikk dame

Dies:
Kort og Godt Sirkler med søm
 Kort og Godt Hjerteklem

Stempel:
Kort og Godt.

Blomster:
Papirdesign Pioner

Bånd:
Blonder

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar