fredag 2. september 2016

Canvas Corp LO

Jeg skulle vært på ett kurs med Jorunn på lørdag som jeg ikke rakk. Men fikk produktene, og de har lagt og ropt på med hele uka. Noen få turer innom hobbyrommet noen sene kveldstimer, og dere får her se resultatet. Det ble min egen vri på det, og jeg ble kjempe fornøyd:) morsomme malinger og jobbe med og helt herlige ark:)

Brukt sort ark i bunnen som har fått noen dusjer av Glimmermist Maya Blue og Tropical Pink, som jeg har latt renne, tørke og så en runde til med det samme. 




Så var det endelig tid for å få prøvd ut denne nye malingen, og den innfridde, helt rå og jobbe med. Ett lag blandet i vann først og så mer og mer farge her og der.
Den er ganske tykk, er veldig rik på fargepimenter og når den tørker er det ett nydelig skinn i den, vanskelg å få fram det på bildene. 
Jeg har brukt Aqua og Metallic Rose



Rosen og Sommerfuglen er klippet ut av Mixed Media arket Blooms fra Tattered Angels. Dette er helt unike ark for mixed media. Det er ett slags stofflignende papir, helt herlig. Det holder utrolig godt om du vil ha flere lag maling og du kan bruke mist, malinger, tusjer eller blyanter på det. 


Ønsker dere en kreativ helg:) Klem Lone



2 kommentarer: