mandag 26. september 2016

Lay Out . Inspirajon til utfordring #20; Sommerminner

Høsten er kommet, -og hva er vel bedre enn å se tilbake på sommeren
med mange flotte opplevelser og gode minner?

I dag har jeg litt inspirasjon til månedens utfordring; #20 Sommerminner, og viser 
en Lay Out med de herlige arkene fra BoBunny. Gult er kult, og fargen gjør meg så glad! :)



Bakgrunnen dekket jeg med gesso før jeg brukte stensiler og paste for litt struktur.
For å farge bakgrunnen har jeg brukt mist og splæsjet med ink spray.
  

Jeg har klippet ut sola fra mønsterarket Believe Radiance, og alle tekster, tags og lag er klippet fra mønsterark fra samme serie.


Takk for at du tok turen innom bloggen i dag.
Vi håper å få se mange flotte bidrag til vår utfordring som varer frem til 13.oktober.

Klem, Helga <3

Materialliste:

Mønsterark: 

Bazzill:

Diverse pynt:

Mixed Media:
mistMountain mist og Sun Sisters
StempelPrima Dot Grunge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar