fredag 23. september 2016

oh Sn@p! for en herlig gjeng, tid for album

Det må jo dokumenteres


Som mange har fått med seg, så hadde Scrappiness jubileumstreff i slutten av august.
En herlig kreativ gjeng samlet for sosialt samvær, papirsysler og shopping.
Herregud, for en fin fin helg! Og masse kreativitet!


Ønske mitt var at flere skulle bidra


Under ser du et knippe med 2x2 inch kort, laget av "kreative folk" som var med på treffet.
Så disse, bilder og diverse annet snacks vil havnet i albumet.




Det er ingen hemmelighet


Utrolig glad i å ta bilder. Men kan dessverre ikke skryte på meg at jeg er spesielt god til å få de i album.
Før så leverte du en rull og fikk din 24/36 bilder, 
mens nå sitter jeg med opp 10 (kanskje flere) av akkurat samme bilde og sliter med å velge.
Kortene er plass, men bildene tar litt lengere tid.


Har valgt album og dekorert forsiden


Ble et Sn@p album, liker veldig godt størrelsen på disse. Ikke for stort og ikke for lite,
bare akkurat passe til mitt bruk.
Liker godt teksturen , litt strie aktig.




På stjernene i bakgrunnen har jeg brukt en stensil og påført akrylmaling med svamp. Pyntet litt med bling rundt.
Blomsten er malt på med pensel.
Jeg liker å blande farger selv og har benyttet meg av hvit, rød, blå og sort.
På taggen har jeg festet sort hyssing og limt formen fast til coveret. 
Forsøkt å skrive "10 år" med sharpie penner, en utfordring. Jeg vil ikke anbefale disse til en sånn type flate. 
Men de er kjekke til mye annet.
Til slutt gikk jeg over med glossy accent på alt som er malt og skrevet.




På treffet fikk alle utdelt vært sitt forkled. Oppgavene var å dekorere det. 
Synes Aino Maria sitt ble super kult. (Bildet under.)
Signert av alle som var der. 
En bit av mitt havnet på album coveret og resten bruker  jeg nok til noen aj-sider.




Kreativ hælg!


Skal på messe til helgen. Gleder meg til å hente inspirasjon og møte andre scrappere.
Blir nok noen nye leketøy til scrapperommet.
Med en gang det kommer noe nytt i hus, så må jeg teste det. Så litt kreativt blir det også.



Tar du turen innom, så ikke glem og besøke oss, Scrappiness tar meg seg butikken.




Hvis det er noen interesse for det


Lager jeg gjerne en video snutt, av det helt ferdige resultatet av albumet,
kommenter hvis du ønsker det.
Uansett, albumet blir å finne, hos Scrappiness i butikken.


Da sier jeg over og ut, for denne gang.


Takker for alle tilbakemeldinger og likes, her, på min blogg og i sosiale medier.
Det gir motivasjon til å gjøre det enda litt bedre neste gang :) Så tusen takk!



Monica


-MATERIALLISTE-

ALBUM:
MALING:
PENN/TUSJ:
LIM:
-Ranger--Glossy accent-
STENSIL:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar