onsdag 14. september 2016

Utfordring # 20 - sommerminner

Hei hei folkens:-) 

Da er det jammen meg klart for månedens utfordring!

Det går mot høst selv om jeg vet mange har fått beholde litt sommer denne uka:-) 

Utfordringen denne gangen blir ganske enkelt: 

S O M M E R M I N N E R

Du kan lage hva du vil men det skal være tydelig at det handler om sommer. Du finner reglene for å delta her Frist for å delta er 13/10 kl 23.55

Og her er hva du kan vinne denne gangen:



Jeg har laget en ganske enkel layout som inspirasjon til denne. Jeg har virkelig storkosa meg med de nye arkene til LemonCraft, en helt nyyyydelig serie med ark som heter Forget me not. 



Litt detaljer: 

 Bakgrunnen er laga ved å ta eit tynt lag gesso i området der bildet skal komme. 
Så brukte eg ein stensil fra The crafters workshop og påførte modeling paste gjennom denne. Eg har brukt gelatos til å påføre farge til mønsteret. Då tok eg berre litt på og gnidde ut med fingeren og vatn. I tillegg har eg splætta litt med gelatosen. 

Blomsten er fra Wild Orchid Crafts. 

Eg liker veldig godt å fremheve detaljer i bakgrunnen med epoxystickers. 


 På kantene har eg brukt borderpunch litt tilfeldig her og der. Til slutt tok eg ein kartong og gjekk over kantene med distress ink før eg limte arket på. Eg har og svertet litt på mønsterarket.


Det var alt fra meg i dag:-)

Snakkes på fredag!
og ja eg veit det plutselig gjekk fra bokmål til nynorsk;-p








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar