mandag 21. november 2016

Sørenklype, som jeg har koset meg

Klesklypeprosjekter, så mye gøy man kan lage med de. Under finner du noen eksempler, jeg har prøvd meg på.

Juleornament



Har brukt åtte halvstore røde klyper, som jeg har delt i to og fjernet metallen. 
Limt den sammen igjen med ryggen mot hverandre, deretter har jeg limt alle åtte sammen til en stjerneform.


Blandet matt medium og glitter, gav den et lag med det. Pyntet med rød halvperler og sløyfe til slutt.


Rudolf klype

"Jeg biter ikke, jeg bare klyper."


Brukt tre av de samme klypene som jeg brukte på ornamentet, samt en papp bit. Malt disse i bruntoner. Limt klypene til papp biten og satt på øyne og nese.
Rudolf klype er som Bambi på isen, er ikke så stødig på beina. Men jeg synes han har sin sjarm.



Pakkepynt stjerne

Denne kan brukes til mye annet også, trenger ikke være pakkepynt.


 Har brukt mini klesklyper, har delt de i to og fjernet metallen. Og limt de sammen til en stjerneform.
Malt den hvit med akrylmaling og limt på halvperler og bling.


Pakket inn i gråpapir. En stripe med strie, hvitt sløyfebånd i kors. Stjernen, så svart hyssing med en juletag i kraftkartong.


Serviettring



Miniklype med fem halvperler på topp. 
Har laget en serviettring ut av en stripe med strie feste hvit sløyfe rundt og festet på en kraftag med stempeltrykk ved hjelp fra klypa.

Håper du ble bitt av klypebasillen og lager noe gøy.
Ha en fin fin dag, også bables vi til onsdag.




Monica



-MATERIALLISTE-
Julestempler - Julestemplene jeg har brukt på tag og serviettring er gammle og mest sansynlig ikke i salg lengere. Men det finnes vannvittig mange nye fine julestempler. Og her passer jo det meste.
Akrylmaling
Liquitex matte medium
Glitter
Bling & Perler


Helt til slutt ønsker jeg å dele noe jeg satt utrolig stor pris på, fra min forige uke. 

Så hyggelig å titte innom disse damene som prøvde seg på "et lite eventyr" og så flotte resultater.




   

Guri 1 og 2




Dette gjør at det er ekstra stas å legge ut tutorials, tusen takk for at dere deler :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar