lørdag 7. januar 2017

Krimskrams-tavle

Hadde en gammel ramme liggende, hvor glasset var knust.

Kjekt å ha kjekt å ha, Ikke kast den du får nok bruk for'n en vakker dag.
Øystein Sunde
Så da passet det strålende å lage en krimskrams-tavle av denne.


Jeg har surret hyssing og bånd rundt hele rammen og dratt noe av hyssing fra side til side, for å skape et nett.
Har brukt matt medium på baksiden, for å holde hyssing og bånd på plass.
Har stanset ut noen hjerter i striestoff og tatt lim på kanten, for at de skal holde formen.
Hengt på noen elementer til med små klyper.


Jeg har kost meg masse med produktene jeg fikk fra CCB

og takker for muligheten til å teste ut så mange produkter, som jeg ikke ville ha tenkt på å plukket ut selv.
Har vært kjempe gøy og jeg har fremdeles en del ting igjen, som jeg ser frem til å bruke.

Fortsatt god helg!




Monica




-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR:
CCB - 7gypsies "Open New Doors, 19562"
Aquarell ark (Cold Press)
DIES/PUNCH: 
Hearts
PYNT/ANNET:
Hyssing, Farget strie, Klyper


Fra pakken: mønsterpapir, glimmer mist, farget strie og tykk hyssing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar