fredag 20. januar 2017

Mixmedia canvas med Canvas Corp Brand


Hei, her er mitt siste bidrag denne uken, også i dag med produkter fra Canvas Corp Brand.
Synes pakken jeg fikk var spennende, og jammen har jeg fått prøvd meg på litt nye ting:)

Her er et canvas lerret som jeg har brukt stensiler, mist, maling og paste på.



Først er grunner jeg med Heavy gesso, så lager jeg mønster med paste. Denne gangen ønsket jeg å bruke en paste som sugde til seg farge, så da ble det Distress Grit-paste fra Tim Holtz som har en fantastisk overflate - digger den!!


Sprayet med glimmermist, og gått over med gesso igjen for å få dempe noe farge og få fram de effektene jeg ønsket.

Bildene er klippet fra 7Gypsies Wanderlust collection - Be free.
Stemplet er fra Tim Holtz - Ponderings.

Blomsten har jeg laget selv, men den fikk dere tutorial på på onsdag:)

For å få til et gammelt preg på arkene, så har jeg brukt mer Tim Holtz produkter  - Distress Collage medium Vintage og Crazing. Disse er nye for meg, og det var gøy å prøve de ut. Gir en matt fin tekstur og finish på arkene. Har brukt de både på utklippene og teksten.


Brukt lim puter for å bygge litt i høyden.

Det var alt for meg etter en uke med mye nytt. Nå er det snart helg - nyt den:)

Klem Bente-Heidi


Materialliste

Canvas fra CCB
Tim Holtz Distress collage medium, vintage og glaze





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar