mandag 13. mars 2017

Maskulint vippekort med nye ark fra Craft and you


I dag har jeg valgt ark før jeg valgte hva jeg skulle lage. De nye arka fra Craft and You er helt fantastiske, så de måtte jeg bare prøve! 


Resultatet ble et morsomt vippekort med et maskulint preg. 
Fordi arka i seg selv har en del spennende detaljer, har jeg valgt å ikke legge til annen pynt enn dies, men heller legge litt jobb i å lage enda fler detaljer i papiret. Jeg har kantskrapa, svertet, rullet, revet opp arket og bygget lag på lag i mange omganger. 


Tagen inni kortet er løs og kan tas ut å skrives på. Det er også plass til å lime et bilde eller en teks på tag-lommen hvis man ønsker det. 


Håper dere fikk inspirasjon til å lage noe nytt og spennende! Ha en super uke alle sammen! 

Materialliste 
Mønsterark fra Craft and You (https://www.scrappiness.no/categories/craftyour)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar