mandag 29. mai 2017

G45 brettekort

Nå går det fort mot sommer.
Snart er det slutt på mai, som har gitt oss mye forskjellig vær. Det er en av grunnene til at jeg liker å bo i Norge. Er så utrolig av vi kan ha så mye forskjellig i løpet av bare noen dager: 
snø, regn, sydenvarme, vi tar imot:)

En annen ting jeg er veldig glad i, er arkene fra G45, så denne gangen ble det ett brettekort, og foruten kartong og osteklut, har jeg bare brukt mønsterarkene.


Arkene jeg har brukt er fra serien Portrait of A Lady


Jeg har klipt ut mange små "ting" fra arkene og brukt dem som pynt


Er også mange fine border som kan klippes ut, her har jeg brukt en på toppen



Blomstene og parfymeflasken er limt på 3D puter


Inni kortet er det en type trekkspillbrett



På brettene har jeg limt på små bilder og pynt








på siste brett har jeg lagd ett lite skrivefelt

Håper dere liker arkene like godt som meg:) Klem Lone

Materialliste:

Bazzill Arroyo denne syns jeg er kjempefin til denne serien
Mønsterark G45 Portrait of a lady: Catherine, Elisabeth, Isabella, Maria og Victoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar