fredag 7. juli 2017

Et lite sommerkort med håndlaget blomster

Hei og god fredag:)

Nå er jeg i skikkelig ferie og sommer modus, så i dag blir det et enkelt kort med blomst laget fra Heartfelt Creations.


 Med de sommerlige og pastellfargede arkene fra Maja Design - Summer crush kolleksjon så ble det god retro sommerstemning og litt miami vice over det hele:) 
Et lite hyggelig kort på 13x13 cm som kan være fint å gi sammen med en vertinnegave eller som en liten oppmerksomhet til en god venninne.

 


Dette settet med Classic Rose fra Heartfelt kjøpte jeg for en stund siden og nå fikk jeg endelig prøvd det litt. Veldig enkelt og gøy. Jeg valgte å fargelegge med Victorian velvet og arket jeg har brukt er bazzil - coconut swirle. 
Dabberene som jeg brukte til å farge arkene med er utrolig fine, og det er enkelt å bytte farge hvis du ønsker det:)



Jeg har stått å sett på Kristin når hun har hatt demoer hos Scrappiness og prøvd å få til like fine blomster. Jeg har laget en liten video på hvordan jeg har gjort det:) 

Jeg har brukt en musematte som underlag når jeg former blomster, men nå skal jeg kjøpe meg den til Heartfelt. Den blir mye mer stødig å jobbe på.

Kortet er i utgangspunktet veldig enkelt laget, og her ser du noen flere bilder.




Det var det for meg i denne omgangen. Håper dere har fått litt inspirasjon og får lyst til å lage dere noen blomster selv:)

God sommer fra Bente-Heidi

Material liste:
Heartfelt Creations - Classic rose, stempel og dies








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar