søndag 20. august 2017

Takk til Helga Elin

Helga Elin er ferdig med sin DT periode her hos oss. Det er vemodig og litt trist...
Har lært henne å kjenne som en utrolig herlig jente, med masse godt humør og ikke minst full av kreativitet. Du har gitt meg mange små stunder med beundring av dine kreasjoner. 

Hun lagde jo selv en liten kavalkade over sine kreative innslag, så da takker jeg så mye for ALT med dette fine bokkortet som jeg fikk da jeg var 50 år.



Her er det detaljer og lag på lag, jeg blir aldri mett av å se på dette, og stadig finne nye lag og detaljer som jeg har oversett.

I tillegg må jeg ta med "takk for meg" kortet som hun lagde



sjekk denne bakgrunnen da, helt herlig.

Ønsker deg lykke til med nye utfordringer og gleder meg til å følge deg videre:)
Masse Go' klemmer fra Særp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar