fredag 12. januar 2018

Et enkelt bursdagskort.

Endelig fredag og snart helg, 
og idag vil jeg dele et enkelt bursdagskort med dere.
Eller CAS som vi sier.



Denne gangen har jeg lekt meg med Brusho, og det er SÅ gøy.


Jeg har valgt fargene Orange og Yellow.
Jeg har strødd brusho på et akvarellpapir og deretter sprayet med vann.
Først en farge, så har jeg tørket den før jeg har hatt på neste farge.
Så har jeg stanset ut stjernene og hatt de på svart kartong.

Et helt enkelt, men fargerikt bursdagskort.

Inni den store stjernen har jeg også hatt litt glitter.



Så da håper jeg at du har blitt litt inspirert til å leke deg litt med farger.


Ha en flott fredag og god helg når den tid kommer,
kos dere og vær kreativ.
Klem fra Line



Stempel: Norsk stempelblad - Grattis 
Papirer: Sort og hvit bazzill, akvarell papir
Verktøy: Dies - Papirdesign - Stjernedies og God Jul 6.
Pynt: Dotter fra Papirdesign
Annet: Stjernene er laget fra papir farget med Brusho - Orange og Yellow.

1 kommentar: