fredag 5. januar 2018

Vinterkort

Hei og god fredag!



I dag har jeg laget enkle kort med stempel fra Penny Black Restful.











Først stemplet jeg motivet med Memento. 
Jeg fargelegger stempelet med forskjellige farger, lag på lag.
Bruk stempel på store flater og Memento Dual marker på tynne streker.
Det går like fint med Distress produktene også.
 Først treet, så fuglene og til slutt horisont og nede.

Så rengjør jeg stempelet og stempler på nytt med Versamark.
Deretter embosser jeg med klar embossingpulver.

Du må ha en stempelplattform for å få til dette.

Så maskerer jeg fra horisonten og ned.
Da er det klart for å fargelegge bakgrunnen.
Himmel først og speil bakken i noen av fargene fra himmelen.
 Dyrene har jeg stemplet, stanset ut og fargelagt med akvarellfarger.

Alle dyrene er fra Heartfelt Woodsy Critters.

Sprut på snø med hvit gesso og vann.
Lag flere prikker og snø på greiner med gel penn.

Dette stempelet kan fint fargelegges i vår, sommer og høst. 
Lim blader på treet og bytt ut til passende farger.










Her ser du flere eksempler på farger.




Lykke til med dine prosjekter og god helg!



-MATERIALLISTE-
Bazzil Avalanche, Dusk
Akvarellpapir Fabricano
Memento:
Dual Marker: Paris Dusk, Rich Cocoa

4 kommentarer: